PUMP & TONE


countdown-your-reps-workout-mainTrening wzmacniający dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych z użyciem sztang do fitnessu.

Boisz się, że sztangi są ciężkie jak dla facetów na siłowni? Bez obaw! Sama sztanga waży 1 kg, a obciążenie dobierane jest według Twoich możliwości! Dzięki Pump & Tone wymodelujesz Swoją sylwetkę, podniesiesz wytrzymałość i siłę.

Zajęcia odbywają się również w wersji Summer Pump. Jest to innowacyjna forma treningu, nastawiona zarówno na wzmacnianie, jak i na efektywne spalanie tkanki tłuszczowej.
Oglądnij film z naszych zajęć!

http://www.youtube.com/watch?v=A5H-v83vJYY

TABATA


Trening, który sprawdza się świetnie u ciężarowców, kolarzy jak i osób, które po prostu chcą zrzucić trochę kilogramów!

Tabata to zajęcia intensywne i niezwykle skuteczne! Polegają na doborze ćwiczeń angażujących jak najwięcej grup mięśniowych, wykonywanych w seriach przedzielanych krótkimi przerwami , przy czym ćwiczysz dwa razy dłużej niż odpoczywasz!

Zajęcia przeznaczone dla osób zaawansowanych.

TRENING FUNKCJONALNY


countdown-your-reps-workout-mainPochylasz się, by podnieść ciężką torbę z podłogi i słyszysz trzask – uszkodziłeś sobie część kręgosłupa. Ruchy wykonywane w życiu codziennym powodują bóle nawet u maratończyków i doświadczonych siłaczy. Właśnie dlatego dołączenie fitnessu funkcjonalnego do treningów jest takie ważne. Trening funkcjonalny skupia się na ćwiczeniach, które naśladują ruchy wykonywane przez nas w życiu codziennym. Dotyczy to przysiadów, sięgania, obracania się, podnoszenia przedmiotów z podłogi i unoszenia przedmiotów nad głowę. Ćwiczenia funkcjonalne dodają kondycji ciału, dzięki czemu unikniesz urazów a przy okazji wyrzeźbisz sylwetkę.

 

INDOOR cycling PLUS


imageINDOOR cycling&brzuch
INDOOR cycling&brzuch & pośladki
INDOOR cycling & pośladki
INDOOR cycling&brzuch&ramiona

Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką i treningiem cardio na rowerkach stacjonarnych. Są prowadzone w rytm muzyki przez instruktora INDOOR cycling przez około 35 minut. W tej części- usprawnisz wydolność, poprawisz wytrzymałość oraz wzmacnisz mięśnie nóg i pośladków, a dodatkowo spalisz nadmierna tkankę tłuszczową z całego ciala. Następnie w zależności od wybranych zajęć wzmacniamy mięśnie brzucha, ramion, nóg i pośladków wykonując ćwiczenia z hantlami, pilkami, gumami lub stepem. Zajęcia zakończone są stretchingiem.

Forma Run


To zajęcia biegowe, na których wyruszamy z Formy i biegniemy w tereny okolicznej przyrody. Biegamy godzinę i pokonujemy trasę od 8-10km w tempie ok 6.30min/km. Zapraszamy wszystkich, którzy chcieliby w doborowym towarzystwie zaznajomić się z bieganiem oraz zrobić dobry trening biegowy.

Body Shape


kobieta w podporze z ciężarkamiTo zajęcia dla każdego bez względu na poziom wytrenowania. Rozpoczynają się rozgrzewka, która angażuje wszystkie partie ciała, które następnie będą wykonywały ćwiczenia spalajace tkankę tłuszczową z całego organizmu. Trening wzmacnia i rzeźbi ramiona, mięśnie brzucha, uda pośladki, ujędrnia biust przy użyciu hantli, piłek, gum, stepow i maty.

BODY BALL


Jest to trening oparty na ćwiczeniach wykorzystujących piłkę rehabilitacyjną, dzięki którym wzmacniamy mięśnie, poprawiamy elastyczność ciała oraz poczucie równowagi. Podczas ćwiczeń angażujemy do pracy mięśnie brzucha, mięśnie okołokręgosłupowe, mięśnie grzbietu oraz pośladków. Trening pomaga w pozbyciu się napięcia mięśniowego oraz w przywróceniu prawidłowej postawy ciała. Jest to trening i świetna zabawa w jednym!

CELLULIT KILLER


Zajęcia dla każdej kobiety, która pragnie pozbyć się cellulitu. Podczas ćwiczeń wysmuklamy całą sylwetkę, ujędrniamy ciało – nasz skóra staje się sprężysta, zdrowa i elastyczna! Dodatkowo poprawiamy swoje samopoczucie. Zapraszamy każdego bez względu na poziom wytrenowania.

STEP & SPALANIE


Zajęcia fitness prowadzone z użyciem platformy step, przeznaczone dla wszystkich. Prosta choreografia oraz świetna zabawa połączona ze spalaniem tkanki tłuszczowej na pośladkach, udach i brzuchu.