Fitness

 

 

FORMA OUTDOOR


Zajęcia na zewnątrz w pobliskim parku składające się z części biegowej oraz wzmacniającej. Trening poprawiający kondycję i wydolność, pobudzający spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, podkręcający metabolizm – świetna zabawa i wspaniali ludzie – to wszystko co czeka na Ciebie!

 

PUMP & TONE


kobietaTrening wzmacniający dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych z użyciem sztang do fitnessu.

Boisz się, że sztangi są ciężkie jak dla facetów na siłowni? Bez obaw! Sama sztanga waży 1 kg, a obciążenie dobierane jest według Twoich możliwości! Dzięki Pump & Tone wymodelujesz Swoją sylwetkę, podniesiesz wytrzymałość i siłę.

Zajęcia odbywają się również w wersji Summer Pump. Jest to innowacyjna forma treningu, nastawiona zarówno na wzmacnianie, jak i na efektywne spalanie tkanki tłuszczowej.
Oglądnij film z naszych zajęć!

http://www.youtube.com/watch?v=A5H-v83vJYY

TABATA


Trening, który sprawdza się świetnie u ciężarowców, kolarzy jak i osób, które po prostu chcą zrzucić trochę kilogramów!

Tabata to zajęcia intensywne i niezwykle skuteczne! Polegają na doborze ćwiczeń angażujących jak najwięcej grup mięśniowych, wykonywanych w seriach przedzielanych krótkimi przerwami , przy czym ćwiczysz dwa razy dłużej niż odpoczywasz!

Zajęcia przeznaczone dla osób zaawansowanych.

CELLULIT KILLER


Cellulit Killer to połączenie treningu wzmacniającego oraz cardio – czyli spalającego kalorie i poprawiającego kondycję.
Na zajęciach skupiamy się na udach, pośladkach, brzuchu oraz ramionach, czyli na tych partiach, gdzie najczęściej pojawia się cellulit.
Trenując Cellulit Killer nie tylko zwalczasz skórkę pomarańczową, ale również wzmacniasz mięśnie, ujędrniasz ciało, spalasz zbędne kilogramy i wysmuklasz sylwetkę.

 

TRENING FUNKCJONALNY


countdown-your-reps-workout-mainPochylasz się, by podnieść ciężką torbę z podłogi i słyszysz trzask – uszkodziłeś sobie część kręgosłupa. Ruchy wykonywane w życiu codziennym powodują bóle nawet u maratończyków i doświadczonych siłaczy. Właśnie dlatego dołączenie fitnessu funkcjonalnego do treningów jest takie ważne. Trening funkcjonalny skupia się na ćwiczeniach, które naśladują ruchy wykonywane przez nas w życiu codziennym. Dotyczy to przysiadów, sięgania, obracania się, podnoszenia przedmiotów z podłogi i unoszenia przedmiotów nad głowę. Ćwiczenia funkcjonalne dodają kondycji ciału, dzięki czemu unikniesz urazów a przy okazji wyrzeźbisz sylwetkę.

 

INDOOR cycling PLUS


imageINDOOR cycling&brzuch
INDOOR cycling&brzuch & pośladki
INDOOR cycling & pośladki
INDOOR cycling&brzuch&ramiona

Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką i treningiem cardio na rowerkach stacjonarnych. Są prowadzone w rytm muzyki przez instruktora INDOOR cycling przez około 35 minut. W tej części- usprawnisz wydolność, poprawisz wytrzymałość oraz wzmacnisz mięśnie nóg i pośladków, a dodatkowo spalisz nadmierna tkankę tłuszczową z całego ciala. Następnie w zależności od wybranych zajęć wzmacniamy mięśnie brzucha, ramion, nóg i pośladków wykonując ćwiczenia z hantlami, pilkami, gumami lub stepem. Zajęcia zakończone są stretchingiem.

GTX


Dzięki GTX utrzymasz ciało w wysokiej dyspozycji, wzmocnisz mięśnie i poprawisz rzeźbę. Dodatkowo rozwiniesz różne cechy motoryczne, takie jak siła, moc, balans, stabilizacja, szybkość, wytrzymałość i koordynacja! To rodzaj treningu funkcjonalnego, oparty na specjalistycznych ćwiczeniach z wykorzystaniem gum treningowych oraz innych przyrządów funkcjonalnych. Odpowiednio dostosowane ćwiczenia, gumy o różnych oporach, a także indywidualne podejście trenera sprawia, że ćwiczenia są skierowane są dla każdego, bez względu na płeć, wiek czy stopień zaawansowania uczestnika. To również świetne uzupełnienie cyklów treningowych dla osób przygotowujących się do wszelkiego rodzaju zawodów. 

GTX da Ci więcej niż smukłe, wysportowane ciało! Spróbuj, a przekonasz się jak szybko możesz zwiększyć możliwości Twojego organizmu!

Zajęcia odbywają się również w formie GTX OUTDOOR – czyli zajęcia obywają się w krzeszowickim parku i okolicach.

Forma Run


countdown-your-reps-workout-mainTo zajęcia biegowe, na których wyruszamy z Formy i biegniemy w tereny okolicznej przyrody. Biegamy godzinę i pokonujemy trasę od 8-10km w tempie ok 6.30min/km. Zapraszamy wszystkich, którzy chcieliby w doborowym towarzystwie zaznajomić się z bieganiem oraz zrobić dobry trening biegowy.

Brazylijskie pośladki


countdown-your-reps-workout-mainTo połączenie treningu cardio, na którym spałam zbędne kalorie i tkankę tłuszczową oraz treningu wzmacniające pośladki i uda. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, jędrne, podniosą się do góry oraz pozbeda nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu. W treningu nie zabraknie też ćwiczeń na mięśnie brzucha☺️

Summer SHAPE


To zajęcia dla każdego bez względu na poziom wytrenowania. Rozpoczynają się rozgrzewka, która angażuje wszystkie partie ciała, które następnie będą wykonywały ćwiczenia spalajace tkankę tłuszczową z całego organizmu. Trening wzmacnia i rzeźbi ramiona, mięśnie brzucha, uda pośladki, ujędrnia biust przy użyciu hantli, piłek, gum, stepow i maty.

https://www.youtube.com/watch?v=TQG2UFiF9nc