bodyART


_CAR9028 (2)

BodyART to trening funkcjonalny opracowany przez Roberta Schteinbachera. Łączy w sobie elementy jogi, fizjoterapii, japońskiego DO IN, własnych pozycji oraz klasycznych technik oddechu. Celem treningu jest stopniowe zapewnienie prawidłowego funkcjonowania całego ciała, traktowanego tu w sposób holistyczny. Koordynacja ruchu z oddechem, równowaga, stabilizacja oraz koncentracja są tu równie ważne jak same pozycje. To fantastyczny, prozdrowotny trening wzmacniający i modelujący sylwetkę oraz znacznie poprawiający elastyczność ciała, będący jednocześnie ukojeniem dla poddanego ciągłemu stresowi umysłu.

bodyART power to zajęcia o dużej dynamice ruchów, rozwijające i poprawiające cechy motoryczne naszego ciała, jednocześnie przynoszące odprężenie i rozluźnienie.

bodyART flow to wersja z bardziej rozbudowanymi sekwencjami ruchów, dzięki którym zrównoważysz stres i skłonności do zaburzeń postawy wynikające z codziennego życia. Miękkie, płynne, otwarte, powtarzające się ruchy pozwolą Ci w osiągnięciu relaksu ciała i umysłu.

bodyART dynamic jest znacznie intensywniejszą wersją tego treningu – łączy pozycje statyczne z dynamicznymi. Jest istotą i synergią przepływu ruchu, siły i oddychania. Trening dla osób ćwiczących bodyART i szukających nowych wyzwań.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP


Ćwiczenia przeznaczone dla osób z dolegliwościami narządu ruchu i nie tylko – godzina ćwiczeń to też świetna profilaktyka. Zajęcia łączą w sobie elementy pilatesu i metod terapeutycznych. Doskonale uelastyczniają mięśnie i poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych.

 Zdrowy Kręgosłup Terapia to zajęcia, które pomogą Ci kształtować wyprostowaną, aktywną i zdrową sylwetkę! Specjalnie dobrane ćwiczenia pomogą Ci poprawić ruchomość kręgosłupa w jego poszczególnych odcinkach, zredukować przykurcze mięśniowe oraz wzmocnić szkielet mięśniowy i  ukształtować postawę przyjazną dla kręgosłupa. Są to zajęcia dla każdego, kto chce  zredukować ból pleców i karku, a tym samym zyskać dobre samopoczucie.

 

PILATES


1

Jest to metoda mającą na celu stworzeniu równowagi w ciele. Jest treningiem „dobrego samopoczucia”. Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój i poprawiają wygląd naszego ciała. Fizjoterapeuci i osteolodzy określają tę metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej.

Zastanawiasz się, dlaczego Pilates jest tak dobry dla każdego, bez względu na wiek czy stan zdrowia? Dlaczego jest inny niż pozostałe techniki ćwiczeń? Odpowiedź jest tak prosta, jak sama metoda. Główną zaletą ćwiczeń jest bowiem ich niewiarygodna efektywność.  Ich istotą jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała.

 

BODY BALL


Jest to trening oparty na ćwiczeniach wykorzystujących piłkę rehabilitacyjną, dzięki którym wzmacniamy mięśnie, poprawiamy elastyczność ciała oraz poczucie równowagi. Podczas ćwiczeń angażujemy do pracy mięśnie brzucha, mięśnie okołokręgosłupowe, mięśnie grzbietu oraz pośladków. Trening pomaga w pozbyciu się napięcia mięśniowego oraz w przywróceniu prawidłowej postawy ciała. Jest to trening i świetna zabawa w jednym!

 

STRETCHING CLASSIC


4

Stretching świetnie wpływa na całe ciało. Rozciąga wszystkie grupy mięśni, uelastycznia je i zwiększa ruchomość stawów. To zajęcia przede wszystkim rozciągające, ale też rozluźniające i oddechowe, odbywające się przy relaksującej muzyce. Prócz klasycznych metod stretchingu statycznego, wykorzystuje się w nich elementy jogi, pilatesu, jak również stretchingu powięziowego. Trener proponuje zwykle – w zależności od kondycji i zaawansowania grupy – trzy wersje każdego ćwiczenia: łatwą, średnią i trudną. Wbrew pozorom stretching nie jest leniwą formą fitnessu. Wykonując te ćwiczenia, można się porządnie zmęczyć.

Zajęcia dla wszystkich, niezależnie od wieku. Szczególnie polecane tym, którzy przez wiele godzin są unieruchomieni w jednej pozycji – np. siedzą przy komputerze albo pracują na stojąco. Skutkiem ubocznym takiego trybu życia są przykurczone mięśnie kręgosłupa, szczególnie szyjnego i lędźwiowego, przez które pojawiają się dolegliwości bólowe. Także ci, którzy dużo trenują potrzebują rozciągnięcia ciała, bo mają bardzo zwarte mięśnie. Najlepiej, aby od razu po treningu siłowym rozpoczynali zajęcia ze stretchingu. Wówczas ich mięśnie będą lepiej pracowały, staną się bardziej elastyczne i mniej wrażliwe na kontuzje.

 

SENIOR W FORMIE


21267518_353673958378623_1944674587_oCudowne zajęcia dla grupy wiekowej 60 plus prowadzone przez kinezyproflaktyka specjalizującego się w geriatrii, mające na celu poprawienie sprawności seniorów, ich wydolności, zakresów ruchów, wzmocnienie mięśni, kręgosłupa i innych stawów. zawierają również elementy profilaktyki osteoporozy oraz WNM.

 

YOGA